طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان

 

شما به احتمال زیاد با جست و جوی کلمات کلیدی طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت در استان اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان و شرکت طراحی وب سایت در اصفهان به سایت پدیده تجارت مرسید. بنابراین، تمایل دارید برای کسب و کار خود در اصفهان یک سایت حرفه ای داشته باشید یا شاید یک سایت برای کسب و کار خود دارید و نیاز به طراحی مجدد آن دارید. مطمئن باشید از آمدن به این سایت و اعتماد به شرکت طراحی سایت اصفهان پدیده تجارت پشیمان نخواهید شد.

شرکت طراحی سایت اصفهان

در ابتدا باید بگوییم طراحی سایت اصفهان به عنوان یکی از اساسی ترین قدم ها برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتنیگ است و پلی را میان شما و دنیای دیجیتال می سازد. در واقع، برای راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کارتان در اصفهان ، طراحی سایت اولین و مهم ترین مرحله می باشد که بایستی بر اساس فرهنگ بومی اصفهان و همچنین تجربه کاربری مناسب جهت دسترس پذیر بودن بیش تر برای کاربران انجام شود. جذب کاربران در صورتی انجام می گیرد که طراحی سایت خلاقانه و با امکانات فراوان و خدمات مورد نیاز مخاطب عرضه گردد.

 

 

طراحی سایت در اصفهان با پدیده تجارت :



کلیه سایت های طراحی شده توسط پدیده تجارت  در بهترین سرور های دنیا میزبانی خواهند شد

سایت شما به صورت 24 ساعته توسط یک تیم متخصص مانیتورینگ خواهد شد. پس با قطعی سایت خداحافظی کنید

به سادگی و در عین حال پیشرفتگی تمام سایت خود را مدیریت کنید و مطلب و عکس و . . . ارسال کنید

با هک شدن و یا ضعف های امنیتی در سایت خود خداحافظی کنید!

سایت شما در تمامی مرورگر ها و اندروید و . . . به صورت استاندارد مشاهده خواهد شد

تماس با ما : 0913-107-556-1

شرایط قفس های استاندارد برای پرورش بلدرچین

پرورش بلدرچین در قفس چه مزایایی نسبت به روش بستر دارد؟!
بهترین روش برای پرورش بلدرچین کدام است؟!
قفس های استاندارد چه ویژگی هایی دارند؟!
اگر به دنبال پاسخ پرسش های فوق هستید با ما همراه باشید…

استفاده از بهترین و استانداردترین تجهیزات، امری اساسی و مهم‌ در موفقیت و کسب سود بیشتر جهت پرورش بلدرچین، کبک و سایر ماکیان میباشد، که اگر دقت کافی به این موضوع نداشته باشید، زیان های بسیار زیادی گریبان گیر شما پرورش دهندگان محترم خواهد شد… 

پرورش بلدرچین به دو صورت پرورش در قفس و پرورش در بستر صورت میگیرد، پرورش روی بستر همان پرورش روی زمین میباشد و در روش دوم از قفس های طبقاتی با جنس گالوانیزه گرم کششی و ضدزنگ برای پرورش استفاده میگردد.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا پرورش بلدرچین را کاملا هدفمند به شما آموزش دهیم. همچنین اگر در انتهای مقاله سوالی داشتید میتوانید از بخش نظرات سوال خود را مطرح نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ دهند…

پرورش بلدرچین به روش بستر و معایب آن

در این روش از پوشال یا کاه برای پوشاندن بستر استفاده میگردد، بلدرچین ها به صورت آزادانه در محیط حرکت میکنند و برای تخمگذاری طیور از تله های تخمگذاری استفاده میگردد.

روش بستر از لحاظ مالی ارزان تر از سیستم قفس است، اما این روش شامل معایبی از جمله :

1) اشغال فضای بسیار زیاد و تعداد پرورش محدود بلدرچین
2) مشکل آمارگیری از جمله معایبی است که میتوان نام برد.
3) هدر رفت دان به دلیل ریخت و پاش جوجه ها هنگام خوردن دان
4) مرگ و میر زیاد جوجه ها به خاطر ارتباط با کودها و رطوبت کف بستر، بر اثر ریختن آب از آبخوری ها
5) رفت و آمد زیاد کارگران در سالن برای تمیزکاری و جمع آوری تخم ها که باعث ایجاد استرس در طیور میشود.

سیستم قفس برای پرورش بلدرچین

اصولی ترین و مناسب ترین روش برای پرورش پرندگان استفاده از سیستم قفس میباشد، قفس های طبقاتی، مجهز به دان خوری و آب خوری های اتومات (سیستم نیپل) میباشند.

 سیستم نیپل بهترین روش برای آب رسانی به بلدرچین محسوب میشود و از ریختن آب به داخل کودها و ایجاد رطوبت جلوگیری میکند.

گروه صنعتی قفس بلدرچین، اولین و بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین تخمگذار و گوشتی در ایران بوده و آماده ارائه قفس های تمام صنعتی از جنس گالوانیزه و ضد زنگ با 10 سال ضمانت سیستم آبخوری میباشد.

همان طور که مستحضر هستید قفس ها از جنس گالوانیزه و ضد زنگ میباشد و به صورت 1 تا 5 طبقه طراحی شده اند و به فضای یک متر مربع نیاز است، تعداد 330 قطعه بلدرچین ظرفیت دارند، قفس ها دارای سینی برای جمع آوری فضولات و دارای سطح شیبدار استاندارد جهت خروج تخم از قفس میباشند.

قفس های استاندارد از جنس گالوانیزه و ضد زنگ است که در قالب 1 تا 5 طبقه طراحی شده اند، فضای مورد نیاز در این نوع قفس یک متر مربع میباشد، تعداد 330 قطعه بلدرچین ظرفیت دارند، قفس ها دارای سینی برای جمع آوری فضولات و سطح شیبدار استاندارد جهت خروج تخم از قفس میباشد.

 طراحی قفس ها از لحاظ فاصله طبقات، هوا دهی و نکات بهداشتی امر مهمی در قفس های استاندارد می باشد…


مزیای قفس برای پرورش بلدرچین

مزایای سیستم قفس نسبت به روش بستر در پرورش بلدرچین

مزایای استفاده از سیستم قفس دررورش بلدرچین نسبت به روش بستر به شرح زیر میباشد:

  1. استفاده بهینه از مکان: به دلیل طبقاتی بودن قفس ها سطح کمتری از جا را اشغال کرده و تعداد بیشتری پرنده را در خود جای می دهند. که این امر باعث تردد آسان و مدیریت بهتر در سالن ها و آمارگیری و نظارت بسیار ساده میشود.
  2. آمار مرگ و میر کمتر: در این روش به دلیل سینی های تبعیه شده برای فضولات، مشکل تماس با آلودگی ها حل شده و با تخلیه راحت تر آنها به صورت روزانه از جمع شدن گازهای خطرناک و حشرات موذی جلوگیری میشود.
    این کار باعث کاهش آلودگی شده که پیشگیری، درمان و رسیدگی به مسائل بهداشتی راحت تر انجام میگیرد.
  3. صرفه جویی در مصرف دان: قفس ها مجهز به دان خوری های استاندارد هستند که از هدر رفتن دان جلوگیری میکند و تمام دان مورد استفاده بلدرچین قرار میگیرد.
  4. مدیریت و نظارت آسان : پرورش بلدرچین با استفاده از سیستم قفس موجب میشود که با زیرنظرگرفتن روند تخمگذاری بلدرچین ها عملیات حذف یا جدا کردن راحت تر انجام گیرد و از خسارات مالی که بر اثر بیماری یا عوامل دیگر ایجاد میگردد جلوگیری نمایید.
  5. نظافت آسان تر: تمیز کردن دانخوری و آبخوری به دلیل قرار گیری به صورت جداگانه در کنار قفس باعث شده که نظافت با این روش آسانتر انجام گیرد.
  6. راندمان و سودآوری بالا: به دلیل شیبی که در قفس وجود دارد جمع آوری تخم ها آسان تر و آمار تخم های شکسته توسط بلدرچین ها به حداقل می رسد، که این ویژگی باعث تولید حداکثر میزان تخم میگردد.

شرایط قفس های استاندارد برای پرورش بلدرچین

استفاده از یک قفس غیر اصولی می تواند تمام زحمات شما را بر باد دهد، قفس از دیواره ها، سقف و مجموعه توری های کف تشکیل شده است.

یک قفس بلدرچین مرغوب قفسی است که دارای مشخصات زیر باشد:

  1. تمام قسمت های آن از توری های استاندارد تشکیل شده باشد.
  2. توری های کف باید به گونه ای طراحی شود  که پای بلدرچین ها از فضله ها عبور نکرده و به راحتی به پایین سقوط کند.
  3. توری های جلویی استاندارد باید از خروج پرندگان ریزتر جلوگیری کنند.
  4. درهای جلویی به گونه ای طراحی شده باشند که استفاده از آنها آسان و برای خارج شدن پرنده ایمنی کافی را داشته باشد.
  5. تورهای عمودی که نقش ستون قفس ها را دارند دارای استحکام کافی باشد تا از شکمه کردن توری های کف جلوگیری کنند.
  6. رعایت فاصله استاندارد بین طبقات (حدود 40 سانتی متر) میباشد که به نوررسانی و عبور جریان هوا کمک می کند.
  7. آب خوری و دان خوری ها باید به صورتی قرار بگیرد که آب و تمام دان به بلدرچین ها رسانده شود.
  8. شیب کف از مهمترین نکات قفس بلدرچین میباشد، در صورتی که شیب کف زیاد تنظیم گردد، جوجه ها در یک طرف جمع میشوند و در این صورت جفتگیری ضعیف شده و باعث کاهش باروری میگردد.
    همچنین باعث خروج سریع تخم ها میشود که این تخم ها را نمیتوان برای جوجه کشی مورد استفاده قرار داد…، شیب استاندارد در قفس باید حدود 10 تا 12 درصد تنظیم گردد.

تنها عیب سیستم قفس هزینه بالای آن است که در صورت استفاده از آن به مدت 10 الی 15 سال به حداکثر راندمان تولید و سوددهی در پرورش بلدرچین دست خواهید یافت که این خود جبران هزینه ی اولیه می باشد

ویژگی های کبک

ویژگی های برجسته کبک چیست؟
کبک ها در چه نوع زیستگاهی زندگی میکنند؟
کبک ها در سال چندبار، تولید مثل میکنند؟
پرورش کبک به روش قفس چگونه است؟

پرنده کبک به نام Alectoris chukar که از چندین زیرگونه مختلف به وجود آمده است و از آسیای میانه و اروپای شمالی به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

کبک ها پرنده های زیبایی هستند که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، برای شناسایی جنس نر از ماده باید به سایز جثه آن ها دقت کرد، بطور کلی کبک های ماده نسبت به کبک های نر از جثه کوچکتری برخوردار بوده و تفاوت هایی در اندازه ی سر، سیخک پا و… دارند.

با ما همراه باشید تا با خصوصیات کامل کبک آشنا شوید و بتوانید بهترین پرنده را برای پرورش انتخاب نمایید و کسب و کاری جدید راه اندازی کنید.

مشخصات مهم پرنده کبک را بشناسیم

کبک از پرندگانی است که به آواز خوانی و زیبایی معروف است، این پرنده در کوه ها از سالیان دور به فراوانی یافت میشده است، ولی به علت شکار بی رویه تعداد این پرنده زیبا رو به کاهش میباشد.

زیستگاه طبیعی کبک

کبک را می توان در  مناطقی مانند کوه ها، صخره ها، کویر ها و دامنه ها یافت، کبک ها آشیانه خود را از خاشاک و ساقه های ساده در میان بوته زارها و صخره ها می سازند.

پراکندگی

تعداد 14 گونه مختلف از پرنده کبک تا به امروز شناسایی شده است، زیستگاه طبیعی پرنده کبک کوه های منطقه خاورمیانه و آسیا از شرق یونان و جنوب بلغارستان، آسیای صغیر تا منچوری چین گسترده شده است. این پرنده در آمریکای شمالی، نیوزیلند و هاوایی نیز از جمعیت خوبی برخوردار میباشد.

مشخصات ظاهری و ویژگی های کبک


مشخصات-پرنده-کبک

وزن کبک بین 510 تا 680 گرم میباشد همچنین وزن متوسط در این پرنده 595 گرم گزارش شده است.

وزن کبک های نر 510 تا 800 گرم است و کمی با ماده ها که با وزن 450 تا 680 گرم هستند از لحاظ طول و وزن اختلاف دارند.

ترکیب و رنگ پرها در هر دو جنس نر و ماده یکسان است، رنگ پرنده کبک در ناحیه بالاتنه بدن قهوه ای مایل به خاکستری  میباشد و در قسمت شکم به رنگ زرد کمرنگ است.

خطی سیاه از ناحیه سر، چشم و گردن تا بالای سینه امتداد دارد  که سر و بالاتنه خاکستری کبک را از قسمت سفید رنگ گلو جدا میکند.

پهلوی پرنده کبک تا نوک پرها به رنگ های سیاه و شاه بلوطی متمایل به سفید میباشد، ( نوک، پلک ها و ساق پاهای کبک ) به رنگ صورتی و قرمز سیر هستند.

کبک هایی که به سن بلوغ نرسیده اند کوچکتر، و به رنگ خاکستری و قهوه ای هستند و به طور کلی طبق زیستگاه کبک ها رنگ آنها متغییر میباشد و در نواحی خشک و تر، رنگ کبک ها بیشتر متمایل به سفید و خاکستری است.

فصل تولید مثل

کبک ها بسته به شرایط محیطی یک مرتبه در سال تولید مثل میکنند، تولید مثل از فردودین آغاز شده و ممکن است تا اواخر تیر و اوایل مرداد نیز در مناطق سردسیر ادامه یابد.

کبک ها تک همسر هستند و تمایل به ماده را با سر کج کردن و بازکردن بالها نشان میدهند، در اواخر اسفند اقدام به جفت گیری کرده و از ماده ها در برابر نرهای دیگر محافظت میکنند، همچنین در زمان کمبود غذا و خشکسالی، تولید مثل ممکن است به چند پرنده محدود شود.

تعداد تخم کبک به طور متوسط

معمولا تعداد تخم های کبک برای جوجه درآوری از 7 تا 21 عدد میباشد، طول دوره ای که این پرنده روی تخم ها میخوابد اغلب 24 روز است و ماده این وظیفه را به عهده میگیرد.

زمان بیرون آمدن جوجه ها از تخم از اواسط اردیبهشت تا اواسط مرداد میباشد، جوجه ها بعد از بیرون آمدن از تخم، میتوانند پس از چند هفته پرواز کنند و بعد از گذشت 12 هفته به حد بلوغ میرسند.

مادر و گاهی پدر؛ در دوره پرورش از جوجه ها مراقبت میکند، نرها اغلب تا زمان پرورش جوجه ها همراه با خانواده زندگی میکنند، ولی برخی از کبک ها پس از تخمگذاری ماده، خانواده را ترک میکنند و به نرهای دیگر ملحق میشوند.

رفتار سنجی پرنده

در هنگام صبح و بعدازظهر کبک ها، روی زمین مشغول چرا میشوند، این پرنده ها مهاجرت نمیکنند و فقط در ارتفاع ها، جابه جایی فصلی دارند.

کبک ها در هنگام خطر پرواز میکنند، پرواز کبک ها در مسافت های کوتاه و سراشیبی میباشد.

کبک ها به دوییدن بیشتر از پرواز کردن تمایل دارند و شب هنگام داخل صخره ها و یا زیر بوته ها به سر میبرند، نرها از خانواده و قلمرو خود دفاع میکنند.

ارتباط و قوه ادراک

کبک در موقعیت های مختلف، از صداهای گوناگونی استفاده میکند که به سه دسته تقسیم میشوند:

  1. هشداری
  2. جنسی
  3. جنگی

صدای کبک بیشتر آوایی شبیه chuck chuck میباشد و به ندرت از آنها آوای chuckar chuckar به گوش میرسد.

غذای طبیعی کبک

پرنده کبک از علف هایی مانند برگ و میوه بوته ها، جانورانی از دسته حشرات، غذای گیاهی نظیر دانه ها، حبوبات و میوه ها بر اساس تغییر فصل، غذای خود را تامین میکند.

مناسبترین تغذیه برای کبک ترکیبی از مکمل های معدنی، دانه ها به همراه ویتامین های مختلف و همچنین نمک و کلسیم میباشد؛ دان مخصوص پرنده کبک را میتوان از بازار تهیه کرد، به این نکته توجه داشته باشید که دان با کیفیت خریداری نمایید.

حتما بخوانید : پرورش بلدرچین در قفس یا بستر ( روی زمین ) !؟

اصول پرورش در خانه و سالن را آسان بیاموزید

جوجه هایی که از تخم خارج شده اند در اصطلاح جوجه ( یک روزه ) معمولا 13 تا 14 گرم وزن دارند که جهت تولید مولد و یا گله گوشتی پرورش می یابند.

اگر منظور از پرورش، کبک گوشتی باشد معمولا این پرنده را تا 20 هفتگی نگهداری میکنند تا به وزن استاندارد برسد و در نهایت وارد بازار میشود. ولی چنانچه هدف از پرورش، کبک تخمگذار باشد می بایست بعد از 20 هفته، گله پرنده را به مدت 8 هفته وارد دوره تاریکی ( خاموشی یا استراحت ) کرده و پس از آن با تغذیه مخصوص دوره تخمگذاری را آغاز میکنند.

گروه صنعتی قفس بلدرچین ارائه دهنده انواع دان طیور مناسب جهت پرورش و سود دهی آماده پذیرش سفارشات شما کارآفرینان عزیز می باشد.

مشاوره کاملا رایگان قبل از خرید : 05144335009 / 09120212469

روش های پرورش

پرورش پرنده کبک به روش بستر

این روش، سرمایه کمتری نسبت به روش پرورش با سیستم قفس لازم دارد ولی در نهایت سوددهی کمتری عاید تولیدکننده میشود چرا که در روش بستر با ریخت و پاش دان، شکسته شدن تخم ها و مسائل دیگر، میزان جوجه کشی و تولید کاهش می یابد در نتیجه بازده اقتصادی کمتری دارد.

پرورش پرنده کبک به روش استفاده از سیستم قفس

در این روش، با سرمایه ثابت در ابتدای شروع پرورش تمامی موارد و اصول نگهداری از پرنده کبک در نظر گرفته میشود، مانند نسبت نرها به ماده، میزان خوراک مصرفی، جلوگیری و کنترل بیماری های طیور راحت و آسان انجام میگیرد و راندمان تولید بالا و سودهی چندین برابری نسبت به روش بستر دارد.

گروه صنعتی قفس بلدرچین تولید کنننده تجهیزات پرورش پرندگان با ارائه قفس های تمام صنعتی و استاندارد با مناسبترین قیمت در خدمت شما عزیزان میباشد.

 

باربری دهکده المپیک

باربری دهکده المپیک

باربری دهکده المپیک  ، با داشتن رسالت کیفیت در خدمات ، سالهاست در منطقه دهکده المپیک تهران مشغول انجام فعالیت های حمل بار و بسته بندی اثاثیه میباشد. اگر قصد زندگی در دهکده المپیک تهران را دارید در ابتدا نیاز هست این منطقه را به خوبی بشناسید و اطلاعاتی را از آن داشته باشید . باربری دهکده المپیک – جابه جا بار در این مقاله به طور کامل شما را با این منطقه و شرایط اسباب کشی در دهکده المپیک آشنا میکند.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دهکده المپیک

بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین مراحل اسباب کشی باشد ، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد ، بدون شک احتمال وقوع آسیب و ضرر به لوازمتان در اسباب کشی به حداقل حد ممکن میرسد ، در این راستا باربری دهکده جابه جا بار خدمات تخصصی بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما انجام دهد تا نگرانی ها و حجم کاری شما به حداقل برسد و مجبور نشوید کار بسته بندی اثاثیه منزل را خودتان انجام بدهید.

باربری در دهکده المپیک ویژگی های شگفت انگیزی دارد که او را خاص و ویژه می کند.
1.     بسته بندی حرفه ای لوازم برای جلوگیری از آسیب به ان ها
2.     کادر مجرب ، آموزش دیده و قابل اطمینان
3.     قیمت ارزان و مناسب نسبت به سایرین
4.      اسباب کشی لوازم منزل ، بدون هیچ خط و خشی

 

برای ارتباط با باربری دهکده المپیک جا به جا بار میتوانید همین حالا با ما از طریق سایت اتوبار در ارتباط باشید :

https://bit.ly/2nRuyJN

https://jabejabar.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%BE%DB%8C%DA%A9/

بیمه باربری در اتوبار دهکده المپیک

همانطور که میدانید ، هیچ خدماتی به اندازه بیمه حفاظت کالا و لوازم شما را فراهم نمیکند ، یک باربری خوب بدون تردید تمام اثاثیه مشتری خود را تحت پوشش بیمه کالا قرار میدهد و آن را قرارداد خود ذکر میکند ، اتوبار ما نیز در دهکده معروف المپیک تهران برای تمام خدمات بسته بندی و حمل بار خود بیمه باربری را در نظر گرفته است .

کارگر حمل بار و بسته بندی در باربری دهکده المپیک

حمل بار از آندسته فعالیت هایی است که از عهده هر کسی برنمیاید ، در این رابطه نیاز هست که از نیروی متبحر و حرفه ای استفاده شود تا لوازم سنگین و گران قیمت منزل به درستی حمل و به منزل جدید منتقل شود ، نیروی متخصص بسته بندی در اتوبار دهکده المپیک ، با چندین ساله سابقه فعالیت و حضور در این منطقه و آشنا بودن کامل با آن آماده خدمت رسانی و بسته بندی و حمل بار لوازم اداری و اثاثیه منزل به عنوان بهترین باربری در تهران است ، کافی است با مشاورین باربری ما از طریق شماره 1777 بدون پیش شماره در تهران تماس بگیرید.

کرایه خاور در باربری دهکده المپیک

خیلی از فروشگاه های بزرگ و مجتمع های تفریحی و تجاری در منطقه المپیک تهران واقع شده اند ، بدیهی است که وجود این همه مجتمع تجاری هرساله تعداد زیادی جابه جایی و نقل مکان و عوض شدن را با خود به همرا می آورد ، در جریان این جابه جایی که ممکن است اثاث کشی منزل و یا عوض کردن شرکت باشد ، لازم است که شما از یک اتوبار و باربری خوب و معتبر استفاده کنید .

 

شماره باربری در دهکده المپیک :

1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002

 

 

 

 

 

باربری جنت آباد

 

باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد جابه جا بار با داشتن چندین سال تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در تهران به ویژه جنت آباد توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل بدست آورد و با فراهم نمودن تمامی خدمات باربری اعم از بسته‌بندی تخصصی، حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم و وسایل سنگین و حساس، تجهیزات و ماشین‌های حمل بار مطمئن و مشاوره‌های تخصصی از لحظه تصمیم ‌گیری شما تا جابه جایی پله به پله، می‌تواند یک حمل بار با کیفیت و بدون استرس را از مبدا تا مقصد برای مشتریان گرامی به انجام رساند.

باربری جنت آباد یکی از با سابقه ‌­ترین شرکت‌های باربری در منطقه غرب استان تهران می­‌باشد که توانسته است با تضمین کیفیت؛ رضایت شما شهروندان گرامی و محترم را در طول یک دهه فعالیت و انجام خدمات باربری، جلب نماید. شرکت باربری جنت آباد با دارا بودن مجوز اتحادیه آماده ارائه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران به شهروندان عزیز به صورت حمل ونقل داخل شهری و بین شهری است.

همکاران ما در اتوبار جنت آباد به منظور تسهیل امور باربری شما عزیزان همواره تلاش نموده که با یک برنامه ریزی دقیق تمام خدمات باربری اعم از بسته بندی ، حمل وجا بجایی اثاثیه ها و تحویل سالم آن در مقصد را فراهم نماید. ما در شرکت باربری جنت آباد تمام امکانات و تجهیزات مناسب و همچنین پرسنل حرفه ای و توانمند در تمام زمینه های اثاث کشی را در اختیار داریم و هر ساله توانسته ایم نشان اعتماد و افتخار را از شما مشتریان گرامی دریافت کنیم. باربری درجنت آباد با استفاده از پرسنل مجرب در حمل و نقل آرامش را به شما هدیه می دهد.


اتوبار و باربری جنت آباد 

شاید خیلی از شهروندان عزیز اسباب کشی را کابوس می‌دانند اما با کمک و مشاوره ما این کابوس را به یک خاطره شیرین تبدیل کنید و در سریعترین زمان ممکن با یک برنامه‌ریزی دقیق، یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌شود. شرکت باربری جنت آباد به منظور رفاه حال شهروندان بزرگوار خدمات باربری را به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و بصورت صفر تا صد ارائه مینماید و همواره به دنبال انجام یک اسبابکشی سهل و آسان و بدون دغدغه بصورت کامل و با کیفیت بالا برای شما شهروندان گرامی بوده است. فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات همکاران ما در اتوبار و باربری جنت آباد است:

  • بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم .
  •  حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  • ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  • حمل و جابجایی مبل 
  • کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  • ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  • استفاده از ماشین‌های حمل بار  لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  • بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  •  بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
  • تهیه انواع باکس‌ها و سبدهای محکم (لایف پک، رگال‌دار، ۵ لایه)
  • کارگران متخصص و آموزش دیده در زمینه بسته‌بندی جابه‌جایی لوازم.
  • استفاده از چسب‌های محکم مخصوص بسته بندی و ضربه‌گیرهای پوششی در داخل و خارج از باکس‌های بسته بندی
  • حمل و جابجایی گاوصندوق.

ارتباط با سایت باربری جنت آباد :

https://jabejabar.com/pick-up-truck-in-janatabad/

https://bit.ly/2mOeSHr

 

کرایه وانت بار در باربری جنت آباد 

 

وانت بار جنت آباد به طور اختصاصی و سالهاست که حمل بار و اسباب کشی را در منطقه جنت آباد تهران انجام میدهد و به علت داشتن سابقه فعالیت فراوان در جنت آباد ، این منطقه را به خوبی میشناسد و میتواند بار شما را در سریع ترین زمان ممکن و از بهترین و نزدیک مسیر به مقصد برسد.

 

کارگر اسباب کشی و حمل بار در باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد – جابه جا بار در جنت آباد علاوه بر داشتن بهترین وانت بار در این منطقه ، بهترین کارگر اسباب کشی را نیز دارد ، کارگر اسباب کشی در باربری جنت آباد کار خودرا بسیار حرفه ای و تمیز و باقیمت منصفانه انجام میدهند و لوازم شما را در نهایت ایمنی و سلامت جا به جا میکنند . برای رزرو خدمات حمل بار در جنت آباد میتوانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

 

 

 

تلفن تماس باربری جنت آباد :

1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002